Klanten Ondersteuning

Om u als klant en gebruiker maximaal en comfortabel te ondersteunen in de dag dagelijkse werking van en in uw maatschappij, hebben wij enkele tools ter beschikking gesteld.

Hieronder vindt u de desbetreffende links. zo is er de toegang tot topdesk, via deze tool kan u alle soorten meldingen aanmaken. Een support medewerker zal u dan zo snel als mogelijk de nodige ondersteuning bieden.
Via de 2de link gaat u de client downloaden van isllight, deze is noodzakelijk wanneer en support medewerker uw pc-werkpost dient over te nemen. Belangrijk om weten is dat u beslist wanneer iemand uw werkpost mag zien.
Als laatst link hebben we een toegang voorzien tot de ideeën voor alle maatschappijen. Hier kan iedereen die een interessant idee heeft /een bemerking / een korte weg oplossing / .... dit melden. Al dez punten zijn de basis van onze maandelijkse overleg momenten.

Speciale Aandacht

2 maandelijkse overleg met gebruiker van de verhuur en sociale dienst.

Zoals aangekondigd is er een 2 maandelijks overleg voor de medewerkers van de verhuur en sociale dienst.

Meer

2 maandelijks overleg met de gebruikers van de technische dienst.

Op vraag van de medewerkers uit de technische dienst, organiseren we ook een overleg met hen en

Meer